ETS Spoor is een dynamisch bedrijf waarbij samenwerking en de wensen van de klant voorop staan. Dat betekent: hard werken, luisteren naar de klant en blijven leren om elke dag weer een beetje beter te worden.
Daarom heeft het hele team van ETS Spoor de afgelopen maand deelgenomen aan twee interactieve inspiratiesessies over klantgerichtheid, verzorgd door Frans Reichardt. Hij helpt organisaties beter te luisteren naar hun klanten en wordt daarom ook wel ‘De Klantenluisteraar’ genoemd. Wij zijn er, net als Frans, van overtuigd dat de klant het meest belangrijke aspect van het bedrijf is en dat tevreden klanten zorgen voor tevreden medewerkers en betere bedrijfsresultaten.
Gouden Giraffe
Onderdeel van de inspiratiesessies was de Gouden Giraffe verkiezing. Deze prijs werd uitgereikt aan de medewerker die het meest ‘zijn nek uitsteekt’ voor de klant. Product Manager Joris-Jan Gerritse was deze keer de gelukkige winnaar.
Feedback
Tussen de sessies door kregen wij de opdracht om bij onze klanten de tevredenheid te meten. Dit hebben wij gedaan door ze op te bellen. Het waren leuke gesprekken die naast complimenten ook goede verbeterpunten opleverden. Daar gaan wij natuurlijk mee aan de slag! Graag willen wij onze klanten nogmaals bedanken voor de waardevolle feedback.
Gemotiveerd en geïnspireerd gaan wij aan de slag om onze klanten nog blijer te maken. Meer informatie over Frans Reichardt is te vinden op zijn website.