Op deze pagina staat alle informatie met betrekking tot het inloggen voor het event. Mocht het niet lukken om in te loggen dan is het raadzaam om de volgende stappen uit te voeren:

1. Ik kan niet inloggen

Het event kan op twee manieren worden bekeken: in de browser en via de Microsoft Teams App.

  • Wij raden aan om gebruik te maken van de browser Chrome. Je kunt de browser via deze link downloaden.
  • Mocht je gebruik willen maken van de Microsoft Teams App dan is deze te downloaden via deze link.

2. Geen geluid

  • Wij raden aan om gebruik te maken van de browser Chrome. Je kunt de browser via deze link downloaden. Dit helpt in 9 van de 10 gevallen mocht er geen geluid zijn.
  • Probeer een handset of oortjes
  • Check de instellingen van je computer. Ga hiervoor naar ins

3. Geen beeld

  • Wij raden aan om gebruik te maken van de browser Chrome. Je kunt de browser via deze link downloaden. Dit helpt in 9 van de 10 gevallen mocht er geen geluid zijn.

4. Overige vragen

  • Lukken de bovenstaande punten niet dan raden we aan om via de onderstaande link de uitgebreide handleiding er bij te pakken.

https://support.office.com/home/contact

5. LIVE Chat

  • Mochten bovenstaande artikelen niet werken dan is het mogelijk om met een van onze medewerkers te chatten door via Facebook messenger een bericht te sturen. Ga hiervoor naar de volgende link en klik daar op “chatbericht sturen”.